fomeshi.viablog.ir fomeshi.viablog.ir .

fomeshi.viablog.ir

قیمت کارتن

قیمت ورق خام
منظور از ورق سازی همان تولیدکننده ورق خام کارتن می باشد. قیمت کارتن خام با توجه به جنس آن متفاوت است به عنوان مثال کارتن 3لایه ( برای آشنایی بیشتر با کارتن سه لایه کلیک کنید) از 3 نوع ورق تشکیل شده که می تواند برای هر لایه با توجه به کاربرد جنس متفاوتی را انتخاب نماییم که این خود در قیمت کارتن و جعبه تاثیرگذار می باشد.
برای راحتی کار در کارتن سازی ( کارتنسازی ) ورق سازها لیست قیمتی که تمام ورق های خام  با ابعاد و جنس های مختلف می باشد را ارائه می دهند. که کارتن ساز ( کارتنساز ) با استفاده از آن قیمت را اعلام می دارد.
برای تولید کارتن، ورق وارد کارگاه کارتن سازی ( کارتنسازی ) می شود و به وسیله دستگاهها برش و در نهایت اجزای آن متصل می شود.
کارتن سازی گلبرگ کارتن سازی در کرج می باشد که با نازلترین قیمت کارتن‌های بسته بندی و بالاترین کیفیت بسته بندی مورد نظر شما را تولید می کند. کافی است یک استعلام قیمت و یک نمونه کارتن رایگان از کارشناسان ما درخواست نمایید.

 

چگونگی گرفتن ابعاد کارتن مورد نظر
برای استعلام قیمت کارتن‌های بسته بندی و همینطور اطلاع از قیمت کارتن مقوایی لازم است درب کارتن را ببندید و در آینه حالت با ابزار اندازه گیری مانند متر یا خط کش طول کارتن، عرض کارتن و ارتفاع کارتن را اندازه گرفته و به کارتن سازی اعلام کنید.

در کارتن مکعبی در واقع ما دو طول، دو عرض داریم و یک بخش را هم اضافه برای چسباندن کارتن تعبیه می نماییم. که این لبه با توجه به کارتن ممکن است زیاد و یا کم شود. کارتن سازی قیمت کارتن و جعبه را با توجه به این ابعاد و فرمول مربوطه و همچنین مبلغ ورق خام و چاپ موردنظر برآورد نموده و به شما اعلام می دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۸:۳۸ توسط:nazgol موضوع: نظرات (0)